Přejít k hlavnímu obsahu

Internetová televize Stream.cz představila jarní novinky

Pavel Trousil 18.03.2015
info ikonka
Zdroj:

Stream.cz pokračuje v upevňování svého statusu internetové televize. Nově nabídne divákům také zpravodajské pořady, a to hned ve dvou netradičních formátech. 

logo-stream-cz-nahled

Témata, která by neměla zůstat bez povšimnutí a především bez adekvátní reakce, budou v týdenní periodicitě uvádět dvě moderátorské dvojice ve složení Jiří Maryško a Tomáš Měcháček, Jiří Havelka a Ondřej Cihlář. Pořad s lakonickým názvem Zprávy odstartuje v průběhu dubna.

Vyváženost zpravodajství internetové televize zajistí druhý nejdůvěryhodnější server na českém internetu infobaden.cz. Ten se během své tříleté existence etabloval jako oblíbený zdroj tzv. fake news, pro které je, stejně jako pro populární politickou satiru Kancelář Blaník, jež se na Stream.cz vrátí již 27. března, příznačný břitký humor. O poznání méně do smíchu bude podle Streamu divákům při sledování série reportáží Praha vs. prachy nebo Dělníků smrti. Chybět nebudou ani populárně naučné pořady, které diváky zavedou do míst, jež dávno zmizela z mapy (Zmizelá Šumava) nebo jim představí příběhy slavných značek (Slavné značky). A zkrátka nepřijdou ani nejmenší. Pro ty jsou připraveny nové Ukolébavky a pokračování večerníčkových pohádek Krasty a moucha nebo Kulatých pohádek.

infobaden

Pořad Praha vs. prachy zachycující metropoli jako město organizovaného zločinu spustila internetová televize Stream.cz na konci února. Janek Rubeš v něm hledá odpověď na otázku, jak je možné, že pětadvacet let v nejdražší a turisticky nejfrekventovanější ulici, Pařížské (mimochodem vzdálené tři sta metrů od magistrátu) stojí nepoctiví taxikáři účtující si za kilometr až desetinásobek ceny.

Po tříměsíční pauze začíná ve své kanceláři znovu úřadovat Tonda Blaník. Legendární lobbista se se svým dvoučlenným týmem přihlásí o slovo poprvé v sobotu 27. března. A o tom, že nebude mít o práci nouzi, není pochyb. Protože jak říká jeden z tvůrců drsné politické satiry, scénárista Robert Geisler: „Dejte lidem prostor a oni se znemožní sami. A naši politici mají prostoru spoustu.“

Diváci populárního seriálu internetové televize Stream.cz a společnosti Negativ se tak mohou těšit na šestnáct dílů plných břitkého humoru reagujícího na aktuální dění. Titulní role svérázného majitele lobbistické agentury bude tradičně vlastní Marku Danielovi, kterému budou coby jeho seriáloví podřízení zdatně sekundovat herci Halka Třešňáková a Michal Dalecký. Režie třetí série Kanceláře Blaník se střídavě ujmou Bohdan Sláma, Jaroslav Fuit a Marek Najbrt.

Mnozí si Pavla Zunu pamatují především jako moderátora televizních zpráv. Postupně moderoval hlavní zpravodajské relace na veřejnoprávní i obou největších soukromých televizích a ve všech také zastával šéfredaktorské funkce. Pavel Zuna byl ale vždy také reportérem a televizním publicistou, který má cit pro příběhy. Na internetové televizi Stream.cz je vypráví úspěšně už pátým rokem. Tady vymyslel a autorsky vede pořady Slavné dny, Slavné sportovní okamžiky, Slavné dvojice, Sexuální idoly století či Slavní neznámí. Všechny mají jednoho společného jmenovatele: zajímavé osudy z různých oblastí lidského snažení. Z historie, vědy, popkultury. A na svém kontě dohromady 140 milionů zhlédnutí.

Nyní Pavel Zuna vymyslel a dramaturgicky povede nový pořad této série s názvem Slavné značky. I tady je podtitulem motto: „Za každou velkou firmou je zajímavý příběh…“ Seriál bude pro Stream.cz připravovat Stanislav Brunclík, někdejší reportér České televize a šéfredaktor publicistiky TV Nova. Slavné značky se zaměří na nejslavnější firmy z různých oblastí a seznámí diváky s jejich málo známou a často pohnutou historií. Seriál například ukáže, jak William Boeing došel k tomu, že bude vyrábět letadla. Jak William Harley a Arthur Davidson sestrojili první motorku. Jak si King C. Gillette patentoval první „bezpečnostní čepelky“ na holení. Nebo jak bratři Dick a Mac McDonaldovi rozjeli bistro s hamburgery. Nepůjde jen o rané začátky, ale i o momenty, kdy se původně malé rodinné podniky změnily v celosvětová monstra a leckdy v globální synonyma daného produktu. Pořad startuje od dubna.    


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme