Zákazníci Vodafonu byli o této změně informováni prostřednictvím e-mailu nebo SMS a podrobnosti mohou najít také v Centru péče. Společnost připravila podrobný návod, který zákazníky provede procesem nastavení nového způsobu přihlášení krok za krokem. Tento nový systém přihlašování bude postupně zaveden pro všechny zákazníky Vodafonu.
Nový systém dvoufázového ověření funguje tak, že zákazníci jako přihlašovací údaje používají vlastní e-mail a alfanumerické heslo. Pro zvýšení bezpečnosti je pak přihlášení potvrzeno ověřovacím kódem, který je zaslán prostřednictvím SMS.
Přihlašování e-mailem s dvoufázovým ověřováním přináší několik výhod. Především zajišťuje vyšší zabezpečení díky použití jednorázového kódu. V případě zapomenutí hesla je jeho obnova snazší, protože lze jednoduše provést online. Systém také umožňuje správu více účtů pod jedním přihlášením, včetně účtů blízkých osob (s jejich souhlasem). Zákazníci mohou také udělit přístup k vybrané službě nebo zákaznickému účtu někomu ze svých blízkých nebo kolegům z firmy, přičemž každý se přihlašuje vlastním e-mailem.
Další výhodou podle Vodafonu je, že zákazníci si nemusí pamatovat číselné heslo, které může být operátorem vyžadováno pro ověření. Toto číselné heslo lze kdykoliv zjistit v samoobsluze Můj Vodafone a je využíváno pro hlasovou a SMS samoobsluhu a pro kontakt s Vodafonem v prodejně nebo na Lince péče o zákazníky.
Pro usnadnění přechodu na nový systém Vodafone připravil instruktážní video s názvem "Nastavení dvoufázového ověřování pro přístup do Můj Vodafone, když používáte číselné přihlášení", které je dostupné na YouTube.
Zdroj: Vodafone