Přejít k hlavnímu obsahu

Přistání na Měsící v podání grafických karet Nvidia RTX

Pavel Trousil 15.10.2018
info ikonka
Zdroj:

Nvidia přepracovala ikonickou scénu přistání na Měsíci a využila k tomu nové architektury Turing. Původní demo rekonstruující přistání na Měsíci vzniklo před 4 lety.

Před čtyřmi lety produkční tým Nvidia, zabývající se vytvářením video ukázek, využil tehdejší grafické karty, aby zbořil mýtus, že mise Apollo 11, resp. samotné přistání na Měsíci, byl hoax. Bylo to tak přesvědčivé, až se video stalo předmětem vtipů, že k vytvoření napodobeniny přistání na Měsíci bylo potřeba technologie, které v té době neexistovala.

nvidia-moon-landing-rtx-nahled

Nyní, téměř půl století po první lidské stopě na Měsíci v podání Neila Armstronga, Nvidia renovovala demo o ray-tracing v reálném čase, které přišlo s architekturou Turing a s novými grafickými kartami Nvidia GeForce RTX. Podívejte se, jak vypadala původní čtyři roky stará scéna a zde se můžete podívat na tu novou, vytvořenou technologií ray-tracing.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme