Pokud dostanete e-mail, který se tváří, že je od České spořitelny a informuje vás o tom, že jste se pokoušeli přihlásit příliš mnohokrát a máte si přístup obnovit, jedná se o podvodný e-mail, konkrétně o tzv. phishing.
Obdobné podvodné e-maily dostávají také klienti ostatních bank. Zpráva vzbuzuje dojem, že byla zaslána bankou a požaduje po klientovi přihlášení do internetového bankovnictví. Zpráva je ovšem podvodná a uživatele přesměruje na webovu stránku podvodníků, kde z něj vylákají přihlašovací údaje. Česká spořitelna proto důrazně varuje před jakoukoliv reakcí na tento e-mail.
Věnujte zvýšenou pozornost e-mailovým zprávám, které dostáváte, především pak přílohám a aktivním odkazům, které tyto zprávy obsahují. V případě jakýchkoliv pochybností můžete zavolat na bezplatné telefonní číslo 800 207 207, nebo napsat na adresu phishing@csas.cz.
Základní bezpečnostní zásada pak zní: nikdy nikomu nesdělujte své bezpečnostní údaje, banka je po svých klientech nikdy nevyžaduje.