Zákazníkům bude k dispozici 2 625 kombinací hlavních služeb, ze kterých si mohou sestavit svůj ideální tarif a cena se jim vždy přizpůsobí. Pro lepší orientaci mezi nimi nabízí Vodafone deset inspirativních příkladů, které připravil a otestoval ve spolupráci se svými zákazníky s různými potřebami. Každý si na jejich základě může doladit kombinaci, která mu nejvíce vyhovuje. Všichni zákazníci si také mohou snadno, bezplatně a opakovaně kombinaci tarifů měnit podle svých aktuálních potřeb.
Tarif na míru si zákazníci mohou sestavit z následujících komponent:
• 1 - 4 oblíbená čísla v síti, kterým budou volat a SMSkovat neomezeně.
• 1 - 4 oblíbená čísla ze všech sítí, kterým budou volat a SMSkovat neomezeně.
• Počet volných minut do všech sítí.
• Počet volných SMS do všech sítí.
• Datový tarif.
• Firemní zákazníci si mohou aktivovat neomezené volání a SMS v rámci firmy.
Novinky:
• Nejvýhodnější neomezené volání a navíc neomezené SMS.
• Zákazník se nemusí přizpůsobovat.
• Nastaví si tarif na míru a může si jej kdykoliv změnit.
• Tarify bez úvazku – tarifní prázdniny.
• Nabídka platí pro nové i stávající zákazníky.
• Nejvýhodnější tarifikace na trhu: 60+1.
Každý zákazník, který si bude svůj účet spravovat přes internet, navíc získá 10% slevu Po svém na celou svoji měsíční útratu. Zákazníci Tarifů na míru budou mít zároveň přednastavené elektronické vyúčtování.
S uvedením Tarifů na míru dochází zároveň ke zvýhodnění dotační politiky telefonů v portfoliu Vodafonu. Výše dotace se nově určuje celkovou měsíční útratou za poplatky za všechny služby s měsíčním paušálem, tedy včetně datových. Dosud se dotace určovala podle útraty pouze za hlasové služby.
Nabité tarify a tarif Odepiš si po uvedení nových Tarifů na míru 6. 3. budou moci aktivovat pouze firemní zákazníci s písemnou smlouvou.
Více informací naleznete od 6. 3. 2010 na: http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ceny/na_miru.htm