Netflix už nyní svými službami pokrývá deset procent amerického televizního času. A jak jsou na tom jeho velcí konkurenti, například Disney+ nebo Amazon prime? To by ale byl špatný směr uvažování vzhledem k dalšímu směrování streamovací služby. Samotný Netflix vidí svou největší konkurenci v YouTube a v oblasti video her.
Jak uvádí tisková agentura Reuters ve svém příspěvku "Netflix in search of executive to oversee gaming expansion - source", Netflix už nějakou dobu hledal nového výkonného ředitele, který by se tímto tématem zabýval. Zvýšený zájem o herní scénu je také důsledkem pandemie Corony, protože mnoho hráčů se v průběhu lockdownu své zálibě věnovalo mnohem více.
Podle informací Bloombergu ("Netflix Plans to Offer Video Games in Push Beyond Films, TV") se už Netflixu vhodného kandidáta pro herní oblast podařilo najít. Je jím Mike Verdu, který dříve působil ve společnosti Electronic Arts. Tam měl na starosti herní studia, která pracovala na mobilních hrách.
Netflix: žádná reklama a více interaktivity
Poskytovatel streamingu chce do budoucna více expandovat do herní oblasti. | Zdroj: Charles Deluvio/Unsplash
Pokud vše půjde podle plánů Netflixu, první hry na sebe nenechají dlouho čekat. Streamovací služba chce s novými hrami přijít už v roce 2022. Jak Netflix potvrdil, předplatitelům budou hry k dispozici bez dalších poplatků.
Společnost se chce zaměřit především na mobilní hry, které lze hrát na chytrých telefonech nebo tabletech. V úvahu by připadala i integrace pro chytré televizory, kterou však Netflix zatím nepotvrdil. Streamovací služba musí v té souvislosti ještě vyjasnit několik otázek.