Mobilní aplikaci My Air má ve svém telefonu přes 285 tisíc klientů Air Bank, tedy přibližně každý druhý. Měsíčně se do ní přihlásí přes 200 tisíc klientů a denně je to už dokonce stejný počet lidí jako do internetového bankovnictví. Jakub Petřina, ředitel produktů a marketingu Air Bank k tomu říká, že „mobilní aplikaci bereme od její první verze jako další plnohodnotný kanál pro používání banky a přidáváme do ní stále víc služeb tak, aby klienti časem nic jiného než aplikaci nemuseli používat“.
Air Bank je jedna z prvních bank na českém trhu, která uvádí konkrétní čísla ohledně využívání svého mobilního bankovnictví. Je z nich patrný jasný trend přesunu klientů od domácích PC a notebooků k chytrým telefonům. Air Bank k tomu pomáhá i neustálé rozšiřování možností mobilní aplikace My Air, kterou představila už v roce 2013. Aktuálně chystá například odměny za placení, výběry peněz z bankomatu mobilem (pomocí funce NFC), možnost zobrazit si v aplikaci svůj karetní PIN nebo možnost nahlížet přímo z bankovnictví Air Bank na vlastní účty v jiných bankách. Ta poslední funkce závisí na otevřeném bankovnictví dalších bank.