Při sestavování tohoto produktu se vývojáři inspirovali přímo u samotných cílových skupin, pro které je Napka určena. Vychází tak z každodenních potřeb dnešních tzv. mileniálů a jejich rodičů: komunikovat mezi sebou, mít základní přehled o financích a mít možnost si je mezi sebou v reálném čase posílat. Ergonomie sociálních sítí a chatů je v Napce naprosto patrná s důrazem na maximální jednoduchost.
Rockaway digitalizuje kapesné
Napka je koncipována jako mobilní aplikace, ke které je vydávaná vlastní platební karta MasterCard bez jména. Karta je spárována s telefonním číslem, na kterém je nainstalována samotná aplikace, a nevyužívá ke svému provozu běžný bankovní účet. Peníze do Napky je možné zasílat buď prostřednictvím platební brány nebo převodem z jiné Napky. Karta umožňuje platit na internetu, bezkontaktně v obchodech v ČR i zahraničí a vybírat hotovost z bankomatu. Výběr z bankomatu v zahraničí nelze uskutečnit, jelikož karta není svázaná se jménem ani bankovním účtem.
Karta by měla najít využití především jako nástroj pro rodiče, kteří s její pomocí získají prostředek pro okamžité zasílání peněz svým dětem.
Napku je možné pořídit online na www.napka.cz. V následujících měsících je v plánu vydat desítky tisíc karet a vytvořit poměrně hustou síť uživatelů. Pomoci má mimo distribuční sítě komunitně vedený marketing, kromě celorepublikové ISIC tour se s ní bude možné setkat např. na adrenalinové party High Jump nebo na prvním ročníku festivalu Utubering, který je určen primárně pro generaci mileniálů.
Rockaway s podporou BSC Napku vyvíjí již od jara 2014 a jedná se o jeden z největších interních projektů chystaných pro tento rok 2015. Naplňuje vizi tzv. company buildingu, kdy od nápadu po realizaci má celý projekt kompletně v rukách samotná společnost Rockaway.
Rockaway má s Napkou dost odvážné plány. Během prvního roku by chtěl prodat několik desítek tisíc platebních karet.