Přejít k hlavnímu obsahu

Mobilní aplikace pro mladé - Rockaway spouští Napku s vlastní platební kartou

redakce 24.06.2015
info ikonka
Zdroj:

Investiční skupina Rockaway spolu s BSC Praha představila aplikaci Napka, která cílí především na mladé a slouží primárně k okamžitému posílání peněz.

Při sestavování tohoto produktu se vývojáři inspirovali přímo u samotných cílových skupin, pro které je Napka určena. Vychází tak z každodenních potřeb dnešních tzv. mileniálů a jejich rodičů: komunikovat mezi sebou, mít základní přehled o financích a mít možnost si je mezi sebou v reálném čase posílat. Ergonomie sociálních sítí a chatů je v Napce naprosto patrná s důrazem na maximální jednoduchost.

Rockaway digitalizuje kapesné

Napka je koncipována jako mobilní aplikace, ke které je vydávaná vlastní platební karta MasterCard bez jména. Karta je spárována s telefonním číslem, na kterém je nainstalována samotná aplikace, a nevyužívá ke svému provozu běžný bankovní účet. Peníze do Napky je možné zasílat buď prostřednictvím platební brány nebo převodem z jiné Napky. Karta umožňuje platit na internetu, bezkontaktně v obchodech v ČR i zahraničí a vybírat hotovost z bankomatu. Výběr z bankomatu v zahraničí nelze uskutečnit, jelikož karta není svázaná se jménem ani bankovním účtem.

Karta by měla najít využití především jako nástroj pro rodiče, kteří s její pomocí získají prostředek pro okamžité zasílání peněz svým dětem.

Napku je možné pořídit online na www.napka.cz. V následujících měsících je v plánu vydat desítky tisíc karet a vytvořit poměrně hustou síť uživatelů. Pomoci má mimo distribuční sítě komunitně vedený marketing, kromě celorepublikové ISIC tour se s ní bude možné setkat např. na adrenalinové party High Jump nebo na prvním ročníku festivalu Utubering, který je určen primárně pro generaci mileniálů.

Rockaway s podporou BSC Napku vyvíjí již od jara 2014 a jedná se o jeden z největších interních projektů chystaných pro tento rok 2015. Naplňuje vizi tzv. company buildingu, kdy od nápadu po realizaci má celý projekt kompletně v rukách samotná společnost Rockaway.

Rockaway má s Napkou dost odvážné plány. Během prvního roku by chtěl prodat několik desítek tisíc platebních karet.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme