Zákazníci využívali DoDo nejen k dovozu čerstvého jídla nebo zásilek v rámci poslední míle, ale oblíbili si také doplňkovou službu DoDo Car. DoDo aktuálně zaměstnává více než 200 kurýrů, kteří se pohybují v ulicích Prahy ve vozech poháněných CNG (60 %), pěšky (20 %) nebo v hybridních vozech (20 %). Flotilu DoDo tvoří více než 75 vozů, které najely během prvních šesti měsíců roku 2,5 milionu kilometrů.
Zákazníci si služby DoDo kurýrů objednávají nejčastěji v ranních a dopoledních hodinách, odpoledne je nejvytíženější hodinou 16.00. Průměrná doručovací doba od objednání je 22 minut. Nejoblíbenější položky objednávek jsou ze segmetu gastronomie, ale DoDo také rozvezlo přes 500 kytic a doručilo 35 000 nákupů potravin. Díky spolupráci s mnoha známými značkami funguje DoDo i jako služba tzv. poslední míle pro doručení z obchodů Mall.cz nebo Datart. Zákazníkům dováží také rychlé občerstvení od partnera KFC, Bageterie Boulevard nebo sítě UGO. Kurýři DoDo doručovali nejen standardní objednávky jídla či jiných nákupů, ale plnili i ta méně obvyklá přání, jako třeba dovážku 15 párů bot nebo shánění svatebního daru v podobě dvou tisíc korunových mincí. Úspěch u zákazníků zaznamenala také novinka letošního roku, služba DoDo Car, která přebírá veškerou péči o vůz včetně servisu nebo STK s kompletní přidruženou administrativou a významně tak šetří zákazníkovi čas.