Přejít k hlavnímu obsahu

Displeje pro interaktivní reklamu

redakce 31.05.2017
info ikonka
Zdroj:

Co vy víte, kdy se vám takový interaktivní displej může hodit, aby do vašeho nového krámu umístěného na konci pasáže přitáhl zájemce o kvalitní venezuelské rumy? Uživatel si je ale může koupit přímo na místě v e-shopu, oba jsou totiž interaktivní.

Společnost Panasonic vám jde na ruku a uvádí dvě nové řady robustních a přesných interaktivních displejů s technologií ShadowSense Multi-Touch, která je ideální pro aplikace interaktivní digitální reklamy na veřejných prostranstvích. Jde o modely displejů AF1 a LF80, které budou k dostání ve velikostech 42, 49 a 55 palců.

Technologie ShadowSense využívá několik senzorů ukrytých v rámečku displeje, které zajišťují přesné sledování objektů při vstupu do rozsahu záběru senzoru, při setrvání v něm či při jeho opouštění. Dotykový displej díky tomu reaguje pohotově a funguje i v jasném prostředí. Modely AF1-SST se řadí mezi špičkové displeje pro aplikace digital signage, které obsahují platformu OpenPort se systémem Android a také úložnou a výpočetní kapacitu, takže zcela eliminuje nutnost použití externího počítače. Tento vylepšený displej umožňuje spouštět aplikace z obchodu Google Play, takže zákazníci díky němu mohou provozovat své vlastní působivé a dynamické aplikace pro digital signage.

Řada LF80-SST je dále vybavena technologií DIGITAL LINK, která umožňuje přenášet audio, video a řídicí signály až na 150 m prostřednictvím jediného kabelu LAN. Díky ostatním řídicím prvkům, jako je například funkce naklonování USB, představují tyto displeje spolehlivé a efektivní řešení pro oblast signage, které upoutá návštěvníky, zákazníky nebo spolupracovníky novým dynamickým způsobem.

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme