Tomáš Čupr rozjížděl tento projekt ve spolupráci s Romanou Sudovou a Petrem Bartošem. Slevomat vznikal díky jejich entuziazmu a vytrvalosti u stolu pronajatého ve sdílené kanceláři. Dnes je ze Slevomatu miliardová firma, více než milion zákazníků zde nakoupilo téměř šest milionů voucherů, ušetřilo tím více než čtyři miliardy korun a tato čísla neustále rostou.
Slevomat po celý čas od svého založení až dodnes zaměřuje své úsilí a investice na neustálé zlepšování zákaznického servisu. Zavedení systému veřejného zákaznického hodnocení nabídek, zaměstnání testovače slev, zavedení věrnostního programu, unikátní garance spokojenosti zákazníka, rychlé nákupy díky funkci zapamatování karty, zajištění kompletní logistiky dodání zboží zákazníkovi bez nutnosti uplatňovat voucher u dodavatele, možnost bezplatného vrácení zboží, kamenná prodejna v Praze, mobilní aplikace, velvyslanec zákazníků, možnost využití širokého spektra různých platebních metod, zjednodušené zadávání nabídek pro partnery, rozšíření možnosti osobního odběru zboží prostřednictvím Zásilkoven po celé ČR – to jsou jen vybrané příklady trvalé snahy Slevomatu o vylepšení zákaznického komfortu při nakupování a současně vytváření podmínek pro efektivní spolupráci s partnery. Tato snaha zůstává i nadále primární hybnou silou, díky které Slevomat systematicky vybudoval svou pozici jedničky na trhu.
Slevomat v číslech:
14 275 428 kreditů rozdal uživatelům Kolotoč štěstí Slevomatu
5 900 000 kusů prodaných voucherů a zboží
1 000 000 zákazníků
400 000 fanoušků na Facebooku
200 000 nabízených akcí
200 000 uživatelů denně navštíví Slevomat
23 000 partnerů nabízelo akci na Slevomatu
150 lidí pečuje o zákazníky Slevomatu
4,3 bodů z celkových 5 je průměrné zákaznické hodnocení využitých nabídek