Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Nevyšlo vám rande? Může za to mobil!

redakce 16.02.2023
info ikonka
Zdroj:

Jakou roli skutečně hraje mobilní telefon při seznamování dnešních Čechů? Podle průzkumu agentury OnePoll, který si nechala zpracovat značka HONOR docela zásadní

Zmíněný průzkum ukázal, že až 33 % Čechům nevyjde rande kvůli vybitému mobilu. Především v začátcích vztahu dáváme našim mobilním telefonům hodně zabrat a dlouhá výdrž baterie i celková výkonnost telefonu je něco, bez čeho se jednoduše nelze obejít.

Začátky každého páru jsou vždycky intenzivní. A není tajemstvím, že dnes se z velké části zamilované konverzace odehrávají přes mobilní telefon. Ten musí vydržet v pohotovosti při plné zátěži celý den. České zamilované páry si totiž podle průzkumu agentury OnePoll vymění až 30 zpráv denně.

No a mezitím samozřejmě svůj mobilní telefon musí pořád kontrolovat. To vyžaduje baterii s nadstandardně velkou výdrží i bez nabíjení nebo velmi rychlé dobití. Češi pak nejčastěji posílají fotky, sdílí zážitky nebo dlouze volají, třeba i přes videohovory.

A jak to vypadá s odesláním zprávy po první schůzce? Podle respondentů průzkumu si s takovou zprávou dáváme na čas, abychom nepůsobili nedočkavě, ale že jsme „v pohodě“. Pozor, pokud ale čekání na zprávu po první rande trvá déle než 2 dny, až 34 % z nás už s další schůzkou nepočítá.

Až 30 % Čechům nevyjde rande kvůli vybitému mobilu

Mobil jako komunikační nástroj, bez kterého už se dnes nemůžeme obejít, hraje velkou roli, jestli českým párům nakonec vztah vyjde. Až 30 % zamilovaným Čechům rande nevyšlo kvůli vybitému mobilu.

Navíc, pokud milovaná polovička neodpovídá na zprávy do hodiny, až 36 % z nás cítí velký stres a nejistotu, jestli vztah ještě bude pokračovat.

Dlouhodobé vztahy už nevyužijí mobil tak často jako čerstvě zamilovaní

Jen 15 % Čechů udrží stejnou intenzitu a frekvenci posílání zamilovaných zpráv stejně jako na začátku.

Navíc až 70 % dlouhodobě zamilovaných (tedy cca po 6 měsících vztahu) nevyužívá pro komunikaci mobil tolik jako v prvních měsících. Nejčastějším důvodem bývá také společné sestěhování zamilovaného páru.

Letošní Valentýnskou studii zpracovala agentura OnePoll začátkem února, která se zaměřila na moderní vztahy a jak páry udržují vztah díky moderním technologiím. Průzkum byl realizovaný na reprezentativním vzorku 500 respondentů z České republiky ve věku 18 až 44 let.

honor-valentynsky-pruzkum-001

Zdroj: HONOR | Valentýnský průzkum


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme