Přejít k hlavnímu obsahu
Tipy a triky

Nahlaste neúspěšnou transakci a získejte zpět peníze

Pavel Trousil 22.02.2018
info ikonka
Zdroj:

Při nakupování na internetu bohužel často narazíte na nějaké problémy. Například objednané zboží dorazí poškozené, neodpovídá objednávce, nebo dokonce nedorazí vůbec.

Mnoho nakupujících také musí řešit zneužití svého PayPal účtu. V takovýchto případech máte možnost žádat vrácení peněz do 180 dnů od platby. Dříve než vám budou peníze zcela nebo alespoň částečně vráceny, je případ ověřen prodávajícím, v případě potřeby i službou PayPal.

paypal-nahled

Chcete-li zahájit proces vrácení peněz, přihlaste se ke svému účtu pomocí e-mailové adresy. V nabídce vyberte »Activity« a zobrazí se seznam vašich předchozích nákupů. Zde vyberte transakci, na kterou chcete podat stížnost. Podrobné informace o transakci najdete na následující stránce. Přejděte dolů a klikněte na »Report an issue« (nahlásit problém).

paypal2-nahled

Nyní vyberte buď »I want to report unauthorized activity«, pokud jste uvedenou platbu neprovedli sami, nebo »I didn’t receive an item I purchased« v případě, kdy jste neobdrželi zboží nebo s ním byl jiný problém. Na následující stránce vás služba PayPal požádá o vyplnění dalších podrobností o transakci, které potvrdíte kliknutím na »Next«. Prodávající má na odpověď na vaši reklamaci dvacet dní. Pokud se s ním není možné domluvit, zašlete žádost o ochranu kupujícího v přehledu tím, že kliknete na »Eligible for Buyer Protection«. Služba PayPal následně zruší nákup a převede peníze z účtu prodávajícího na váš.

paypal3-nahled


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme