Společnost MasterCard spouští na českém trhu novinku v digitálních platbách – MasterPass. Jde o platební službu, která umožní zákazníkům rychle a bezpečně platit u všech zapojených on-line obchodníků, na internetu nebo přímo v mobilu. Uživatelé si stáhnou nebo aktualizují aplikaci MasterCard Mobile ve svém mobilním telefonu nebo tabletu, uloží údaje o svých platebních kartách i doručovací adresu, a pak už jen pomocí pár kliků platí ve všech e-shopech v České republice i v zahraničí, kde je uvedeno logo „Nakupuj s MasterPass“.
Digitální peněženka MasterCard Mobile se zapojuje do celosvětové služby MasterPass, která zrychluje a usnadňuje nakupování na internetu. Tento způsob placení je navíc bezpečnější a pohodlnější pro zákazníky a obchodníci získávají vyšší konverze a spokojenost zákazníků.
Zákazník zadává údaje o své platební kartě i doručovací adresu pouze jednou a nemusí se registrovat u jednotlivých obchodníků. V současnosti MasterPass využívá přes 40 tisíc obchodníků po celém světě. U nás ho mezi prvními spouští Alza.cz, České dráhy a DameJidlo.cz, kteří službu podporují speciálními akcemi pro své zákazníky.
Zabezpečení MasterPass
Zákazníci nemusí při platbě opakovaně opisovat číslo své karty, zadávat soukromé údaje včetně dodací a fakturační adresy, ani bezpečností kódy CVV2, CVC2, CID. Všechny údaje bezpečně předá MasterCard Mobile prostřednictvím služby MasterPass a obchodník pak již dostane pouze vyrozumění o uskutečněné platbě. Víceúrovňové zabezpečení chrání jak před finančními podvody, tak i soukromí nakupujících.
Tlačítko „Nakupuj s MasterPass“ může být použito:
- přímo v nákupním koši e-shopu, zákazník může nakupovat přímo bez registrace či vyplnění adresy a tyto údaje předá obchodníkovi služba MasterPass (samozřejmě po potvrzení zákazníkem). Implementace je jednoduchá;
- jako další platební metoda na platební bráně GP webpay, provozovaná dlouholetým partnerem MasterCard společností Global Payments Europe, aniž by obchodník musel upravit web. V tuto chvíli akceptují MasterCard Mobile prakticky všechny e-shopy v České republice. MasterPass nyní nabízí ČSOB, Raiffeisenbank a Unicredit Bank a další se přidávají.
Novou službu MasterPass a její využívání podporuje velká podzimní kampaň, která běží od 1. listopadu do 14. prosince letošního roku, ve které se soutěží o opravdu atraktivní výhru: hudební výlet do Londýna pro dvě osoby. Tu získají tři zákazníci, kteří v tomto období uskuteční největší počet transakcí v e-shopech, Alza.cz, České dráhy a DámeJídlo.cz. Čtyřdenní výlet s Universal Music výherce zavede na prohlídku studií Universal Music v Londýně, absolvuje tematickou trasu po Londýně London Rock Music Tour a navštíví hudební koncert a muzikál. Součástí výhry jsou letenky a transport z/na letiště, ubytování ve čtyřhvězdičkovém hotelu se snídaní a také uvítací a rozlučková večeře se zástupci Universal Music.