Na trhu se smartphony už roky dominují významné značky, jako Samsung, Apple a Huawei. Mnoho menších výrobců má často potíže se na trhu se svými výrobky prosadit a dostat je k zákazníkům. Řeší to i jihokorejský výrobce LG, který zvažuje zásadní změny ve své divizi smartphonů. Podle The Verge to ve své zprávě uvedl generální ředitel, Kwon Bong-Seok.
Kvůli silné konkurenci na trhu koncern zjevně uvažuje o zmenšení divize, jejím prodeji anebo ukončení podnikání v tomto segmentu.
LG: jak to bude dál s divizí smartphonů?
Vzhledem k velké konkurenci v oboru LG zvažuje změny ve své divizi smartphonů. | Zdroj: freestocks-photos/Pixabay
Zástupci společnosti LG postřeh autorů The Verge potvrdili, ale zároveň také dodali, že doposud není nic jisté. Koncern ve svém prohlášení mimo jiné uvedl, že "v roce 2021 bude každé rozhodnutí učiněno s cílem splnění obchodních ukazatelů."
Už dříve začátkem ledna se v korejských médiích objevily informace, že se LG chce úplně stáhnout z trhu smartphonů. Výrobce to ale okamžitě odmítl.
Aby se odlišil od konkurence, LG stále pracuje na modelu smartphonu s rolovací obrazovkou. Ta by se měla dát zvětšit na formát tabletu s větším rozměrem displeje, než jaký nabízejí běžné smartphony. Podobnou technologii už LG použil v minulosti u televizoru s rolovatelným OLED displejem.