Lenovo své postavení upevňuje také v kategorii stolních počítačů, kde mezi sedmi největšími dodavateli vykázala nejvyšší meziroční nárůst. Lenovo tak navazuje na úspěšné prodeje přenosných počítačů z loňského roku. V prvním čtvrtletí zaznamenalo téměř 45% nárůst, a tak má téměř čtvrtinový podíl na českém trhu. Na tomto úspěchu se velkou měrou podílí především konvertibilní zařízení, jako je Lenovo Yoga nebo Lenovo Flex. Firemní zákazníci upřednostňují notebooky značky ThinkPad v čele s novým ThinkPad X1 Carbon, kde Lenovo také přináší řadu inovativních prvků.
V kategorii stolních počítačů vykázalo Lenovo začátkem letošního roku silný růst a nyní se může pochlubit téměř dvacetiprocentním podílem na českém trhu, který je ve srovnání s loňským rokem více než dvakrát vyšší. Čím dál tím větší oblibě se těší počítače typu „vše v jednom“, jejichž portfolio nyní nově rozšiřuje například Lenovo C460 dostupný v různých barevných provedeních.