Nový kredit jim je po objednávce připsán okamžitě, poplatek za využití služby je 5 Kč. Novou službu, kterou Vodafone staví na důvěře vůči zákazníkům, lze po každém splacení opakovaně využít. Zákazník se ale vždy sám rozhodne, zda o nabídku bude mít zájem.
Služba, určená stávajícím zákazníkům s předplacenými kartami, se po úspěchu u zákazníků Vodafonu v zahraničí dostává i na náš trh. Mohou ji využít všichni, kteří jsou u operátora alespoň 3 měsíce, dobili minimálně 500 Kč a jejich aktuální kredit je nižší než 50 Kč. Služba jim je automaticky nabídnuta vždy, když chtějí uskutečnit hlasový hovor. Nabídku stačí pouze potvrdit, není nutné volat na zákaznickou linku.
Zákazníci mají i možnost „Kredit poslední záchrany“ aktivovat v aplikaci Můj Vodafone, odeslat bezplatnou SMS ve tvaru KPZ 50 na číslo 7700, nebo od 21. 11. využít internetovou Samoobsluhu. Poplatek za aktivaci činí 5 Kč a společně s vypůjčenou částkou se automaticky strhne při dalším dobití kreditu. Nabídku lze využít od 8. listopadu.