Čas doručení objednávky z KFC je dle ve většině případech do 30 minut, přičemž do tohoto limitu je zahrnuta i příprava jídla. Celý proces tak musí být maximálně efektivní. Startup DoDo proto speciálně pro KFC připravil rozhraní, ve kterém zaměstnanci mohou vidět statistiky doručování v reálném čase, a díky tomu celý proces lépe koordinovat.
Doručování v Plzni probíhalo zkušebně od začátku tohoto roku a došlo během něj k odladění celé infrastruktury. Od ostrého spuštění již plzeňské KFC zaznamenává desítky objednávek denně. Brno rozšiřuje kapacitu rozvozu v těchto dnech, Praha prošla testem od května a aktuálně probíhá další rozšíření. V Brně a Praze je průměr okolo stovky objednávek denně, v Praze jde však stále zatím jen o tři zapojené testovací restaurace, takže zájem ještě výrazně poroste.
Největší poptávka po rozvozu začíná s objednáváním obědů po desáté hodině a trvá zhruba do jedné hodiny odpolední. Od 16:00 zákazníci vybírají večeře, tato špička trvá do večerních hodin. Kapacity pro rozvoz se rozdělují dynamicky dle aktuálních potřeb a dle sofistikovaného systému. Průměrný čas doručení v rámci spolupráce se startupem DoDo v nejfrekventovanější pražské oblasti je 21 minut od objednání, přičemž tento čas zahrnuje i přípravu jídla.
DoDo má propracovaný systém logistiky. V Praze aktuálně disponuje více než 50 automobily a zhruba 150 kurýry. Jejich pohyb kompletně řídí mobilní aplikace napojená na systém provozoven jednotlivých KFC restaurací. I díky tomu jsou kurýři schopni dosáhnout garantovaného času doručení jídla do 30 minut od objednání.