Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Ericsson: Cloud manager pro lepší virtualizace

redakce 12.06.2014
info ikonka
Zdroj:

Společnost Ericsson oznámila dostupnost platformy Ericsson Cloud Manager 2.0, která pomáhá operátorům využít svá cloudová řešení.

Ericsson Cloud Manager podporuje operátory při jejich přesunu na virtualizovanou infrastrukturu, s důrazem na snižování nákladů, zvyšování kvality služeb a sledování nových obchodních příležitostí, a je také klíčovou komponentou při transformaci ze síťové infrastruktury na poskytovatele cloudových služeb a služeb SDN (Software-defined networking). Klíčová podpora systému OSS/BSS obsahuje řízení, správu a monitoring služeb běžících na geograficky rozmístěných, virtuálních i fyzických zdrojích.

Komplexní nabídka je založena na prověřených softwarových komponentách Ericssonu a je dostupná jako součást platformy Ericsson Cloud System i jako samostatné produkty. Nejnovější release přidává výkonový a chybový management virtuálních zdrojů. Může být integrovaný s legacy systémy, programovatelnými sítěmi i ekosystémy třetích stran. Operátoři, kteří dokáží využít síly cloudového řešení můžou flexibilně nabízet nové služby s garantovanou kvalitou, zkracovat čas uvedení nových služeb na trh a současně využívat optimalizovaných síťových zdrojů. Úspěšná cloudová strategie vyžaduje automatizaci a řízení nových on-demand procesů a koordinaci cloudových zdrojů v kontextu komplexních dynamických systémů. Ericsson Cloud Manager 2.0 splňuje všechny tyto požadavky na možnosti vytváření a poskytování více flexibilních služeb.

Aby operátoři lépe vyhověli potřebám zákazníků, potřebují zlepšovat zákaznickou zkušenost, získávat nové zdroje příjmů a zvyšovat obchodní efektivitu. Ericsson umožňuje operátorům být agilní s komplexní, unifikovaným systémem OSS/BSS, stejně jako se světovým poradenstvím a možnostmi systémové integrace a spravovaných služeb (managed services).

 O systémech OSS/BSS                           

OSS/BSS systémy (Operation Support System/Business Support System) jsou páteří každé společnosti, která prodává telekomunikační služby. Spojují v sobě podporu správních činností operátora a zákaznických služeb, zahrnujících fakturaci, objednávky, řízení vztahů se zákazníky ,či práci call center. Aby operátoři mohli naplňovat požadavky zákazníků, potřebují neustále zlepšovat své zákaznické služby a zároveň být efektivní. Ericsson přináší operátorům flexibilitu, výkonnost a agilitu svým balíkem OSS/BSS řešení, jakož i prvotřídním konzultingem, systémovou integrací a schopností řídit služby.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme